tirsdag den 14. oktober 2008

Hjemmearbejde til tirsdag d. 21 oktober!


Husk at ...:-o)

1. Observere energiens veje i dit hjem.
Hvordan kommer den rundt? Hvor løber den som en hurtig motorvej? - hvor er der "blinde veje" med lidt energi?

2. Ryd op i dit rod:-o)
Har du holdt hvad du lovede dig selv - og os andre?
Lad dig inspirere af din liste. Eller din hot-spot-liste.
Har du problemer, modstand, osv. - så sig til NU! Vi er mange, der gerne vil hjælpe!

TIP!
Når du står og sorterer og smider ud, så spørg IKKE; "Kan jeg (eller en anden) bruge denne her ting en dag?" Spørg i stedet: Giver denne her ting mig god energi i mit liv lige nu? Flyt fokus fra, hvad du MISTER, til hvad du FÅR.

3.
Har du tjekket "De 10 Energigivere" i alle dine rum?
Kan du lukke flere ind - og hvor?
Lad os alle høre om dine iagtagelser og ændringer, næste gang!

Vi ses tirsdag d. 21 oktober kl. 17, samme sted som sidst:-o)

Shoppen er åben næste gang! Jeg har bla. et par stykker af de lækre - og 100% naturlige - roomspray fra Happy-Heart.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Ranvita,

Jeg skal på juleudstilling med mine smykker. Har forsøgt at få flere farver ind på standen. Et lille - nu rødmalet - bord fungere som "kassen" når gæster vil købe et smykke. Denne står i rigdomsområdet på standen - tiltrækker den røde - ild- energi flere betalende gæster eller er der andet jeg skal være obs på?

De bedste hilsner
Susanne